Saturday, August 15, 2009

I'll be leaving this place... just for a few more days...

‘ 哈哈。。’
‘ 喂。。你再过来,我跟你没完没了了哦。。 ’
‘ 来啊。。谁怕谁。。 ’


猛地睁开眼睛
呼。。原来是梦。。
看着手机
才7点耶。。
怎么又是噩梦啊。。
回想起刚刚梦见的一切
昨日的那种无力感
又飘进我的思绪
明明就觉得很幼稚的
可是为什么我还是。。。??
haizz..


早上9点半--
佛光山文教中心的大殿里
考生祈福会
我又在emo.....
每次都是这样的啦。。


11点半---
我在文教中心的前门外徘徊
猛然想起那一天。。。
拿起手机听 ‘ 心跳 ’
看着那一天我走过的角落
呵。。。
我又在回忆了。。


不管那么多了。。
反正再过几天
我就可以离开这个地方了。。
虽然只有一个星期
但是我希望可以忘却在这里的烦恼
一个星期过后
希望是个美好的开始。。

6 comments:

  1. 美好的开始?

    再过几天,你就要走啦??是假期走还是…?

    你去旅行是吗??唉……你就爽啦!这个假期,我继续在家里当个干物女。。

    ReplyDelete
  2. I'm going from thursday to next wednesday...
    yea..hope to throw all my worries there..
    hope u'll enjoy your holiday ya..
    I'll miss u guys~ =)

    ReplyDelete
  3. 我也想你。。

    对了,你今天还好吧??听到你发烧,我很担心哩!

    ReplyDelete
  4. i feeled that this post is kinda looks like writing novel... the starting...

    ya, i saw xiao xian's phone.. u n her chated right? i tommorow not going to school. U could ask yi hua about the reason.. but if u noticed my blog, i think that u should know it..

    why did u ask about him when chatting with xiao xian.. sweated== he today looks lyk a noob.. wearing jia wei's speactacles.. OMG!!

    ya,sry ya, for seeing my broken english.. i today can't type in chinese, so....

    ReplyDelete
  5. 我没事了啦。
    倒是你。。
    不要太悲伤哦~
    那个开头是我的梦境嘛。。
    well..just asking..
    yea i know..haha
    pei yi told me the whole story yesterday.
    the whole class laughed right>

    ReplyDelete
  6. 对啊!

    我为什么会悲伤?是因为我阿姨的事吗?我…没事了。

    ReplyDelete