Saturday, October 24, 2009

i'm looking forward for...

心跳
跳得好快好快
我压抑得心口隐隐作痛
可是我真的真的好紧张
终于
终于。。
等到这天的到来了。。
凯莹
你知道吗???
我做到了!!!!
我真的真的。。
做到了。。
我松了好大的一口气
尽管一直都笑着
可是
我真的太高兴了
高兴得。。
哭了。。
我懂
这是喜极而泣
我笑着
留下了眼泪
尽管
只是那么几秒钟
可是
我真的
该知足了。。

4 comments:

  1. what are you writing??? dun understand ==

    friends should'nt have secrets..

    ReplyDelete
  2. sorry...
    it's...
    ohh i can't tell you here.
    i'll call you today?
    anyway, sorry...
    for not telling you in the first time..

    ReplyDelete
  3. i'm just kidding at the first comment...

    anw, sorry.. my phone no credit edi.. sry for not replying ya..

    ReplyDelete

  4. 我为了这点小事而喜极而泣
    会不会很傻啊?
    我现在
    仿佛是在临睡前
    若不小心睡着了
    恐怕。。
    又要花上一段时间才能再度醒过来吧?~
    所以。。
    我不懂。。

    ReplyDelete