Monday, July 27, 2009

I just wanna do it better.

我知道自己在逞强
每一刻
我都在催眠自己-
这是对的选择。这样彼此都会好过。。
因为我真的无法再说服自己说,
你要相信他。相信他们。不会有事的。。
昨天,我决定
让自己的心随它而去
我心里想的是什么感觉
就随着那个感觉走。。


I'm sorry I can't trust you.

from now on..

I'm just trying to let my feelings run free

not to control it anymore

I've tried to hide the truth from myself

but not for now and ever..

I'm just tryin' to let this tragedy end..

and maybe it's a start of somethin' new..

1 comment:

  1. 哦~~

    你真的完全放得下??无论如何,加油哦!挺你。。

    ReplyDelete